preskoči na sadržaj

Umjetnička škola Luke Sorkočevića Dubrovnik

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Virtualna knjižnica
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izložba "Pisci u vremenu"
Autor: Marina Kljunak Čuikin, 21. 12. 2019.

Sinoć je na slikarskom odjelu u prostorima Sveučilišta na Campusu otvorena izložba slikarskog odjela Umjetničke škole Luke Sorkočević u sklopu projekta pod nazivom "Pisci u vremenu". Projekt je zamišljen kao poveznica gradiva književnosti i Povijesti umjetnosti - kronološki pregled kroz prošlost.  Radove na zadane teme su radili svi učenici slikarski dizajneri od prvog do četvrtog razreda.

Mentori prof. Davor Lucianović, prof. Luko Piplica, prof. Ivana Dražić Selmani.

Tekst ispod i komentar profesora preuzeti s dubrovniknet (novinarka K.Fjorović)
 
 Spoj književnosti i likovne umjetnosti - otvorena izložba "Pisci kroz vrijeme"
izlozba_pisci_naslovna
U Umjetničkoj školi na kampusu otvorena je izložba učenika slikarsko-dizajnerskog odjela ove škole, a povodom kraja godine. Uz mentore Luka Piplicu, Ivanu Selmani i Davora Lucijanovića, učenici su različitim tehnikama nacrtali portrete pisaca, čija djela trenutno čitaju kao lektiru. Također su pokušali imitirati načine slikanja koji su u tom povijesnom periodu bili popularni. Rezultat su danas pokazali svojim roditeljima i prijateljima na izložbi, koju je otvorio Maro Krile.
- Slikarski materijali, kao i likovni problemi, bili su prilagođeni uzrastu. Tako su učenici prvog razreda problem su rješavali okviru linearnog crteža s naglašenom plastičnošću, a učenici drugog razreda u okvirima monokromatske tonske skale. To je u osnovi bio zadatak i trećeg razreda uz malo kromatsko proširenje. Učenici četvrtog razreda imali su najširu slobodu odabira tehnike i izričaja. Svi učenici nastojali su kroz likovni govor uspostaviti neku vrstu dijaloga s piscem i njegovim opusom. Smatramo da je ovakva integracija sadržaja učenja važan doprinos razvoju kritičkog promišljanja, da budi interes za predmete učenja te pomaže da se kulturno nasljeđe sagleda cjelovitije i povezanije, kazao je na otvaranju Davor Lucijanović.
 
Fotografije možete pogledati u FOTO-galeriji.(fotografije Diana Rajić, Katarina Fjorović).





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju